مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

ساخت وبلاگ

بوی شیر روی مبل اکثر اوقات از بحران‌های خانواده‌هایی میباشد بهترین قالیشویی در مشهد  که دارنده نوزادی بوده و هنگام شیر دادن به نوزاد با ریزش قطراتی از آن روبرو می باشند. هم‌اینگونه نوزادان در ماه‌های اولیه معاش خویش به‌استدلال بازتاب معده و عکس العمل‌هایی که برای هضم شیر از خویش نماد می دهند، گاهی شیر را برگردانده و مبل را آلوده و کثیف می‌نمایند.

در اینگونه منازلی بوی شیر و ترشیدگی آن بر روی مبلمان به موردی آزاردهنده تبدیل گردیده و در شکل عدم بازرسی، به معضلی بهداشتی تبدیل می شود.

ولی چه گونه می‌اقتدار مبل خانه را از بوی شیر رها کرد؟

در نوشتار پیش رو بدین مورد می پردازیم.

با ما همدم بمانید.

از در بین بردن بوی شیر روی مبل: چرا و به چه شکل؟
در شرایطی که منزل شما هم با مبلمانی لبریز گردیده که جابه‌جا و لکه به لکه با شیر نوزاد و اثر ها آن لبریز گردیده، لابد از بوی تند آن و مشکلاتی که در پی داراست مطلعید. برای رفع این ایراد شیوه های مختلفی وجود داراست. به عنوان مثال برای رفع بوی شیر روی مبل ممکن میباشد آن را به قالیشویی برده و از یاری کارشناسان این شرکت برای شستشوی آن یاری گرفت.

هم‌اینگونه طرز‌هایی مانند به کارگیری از اسپری خوشبو کننده نیز برای رفع فعلا این عطر سفارش میگردد.

البته چنانچه مایلید از طریق‌های خانگی برای این عمل و از میان بردن بوی شیر روی مبل استعمال فرمایید، به‌دنبال مقاله با ما یار باشید تا شیوه‌های دیگری را برای این فعالیت را نیز با شما دربین بگذاریم.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 14:12

نظافت کردن لکه دیرین از روی فرش بهترین قالیشویی در مشهد  در حالتی‌که با رعایت اصول و نکات مایحتاج ایفا نشود فعالیت بسیار دشواری خواهد بود. اکثر زمان ها پیشنهاد می شود شغل رفع لکه‌ها به تعویق انداخته نشود. البته در‌حالتی که که به هر ادله این عمل تعویق افتاد و لکه‌ها کهن شد، گشوده هم راه حل‌ شغل را می بایست در ترفندها و نحوه‌های خانگی و به کارگیری از محلول‌های تمیز کننده یافت.

قالیشویی‌های مجاز و دارای اعتبار اکثر اوقات بدین ترفندها شناخت داشته و رویه‌هایی برای رفع این نوع لکه‌ها سراغ دارا هستند و برطرف کردن آن‌ها را در کمترین فرصت ایفا می دهند.

استیناف این مقاله می تواند برای مواقعی که قرار میباشد تمیز کردن لکه سابق از روی فرش را در خانه اعمال دهیم موءثر باشد.

چه طور تمیز کردن لکه کهن از روی فرش را به شایسته ترین صورت اعمال دهیم؟
برای این عمل مایحتاج میباشد آغاز نوع لکه و نوع الیاف فرش را بشناسیم و بعد از آن با اعتنا به حلال به عبارتی ماده، شوینده و طریق مطلوب را گزینش کنیم.

مخلوط جوش شیرین و سرکه سپید از مثال‌هایی میباشد که به حل و قابل انعطاف شدن لکه‌های کهن یاری متعددی می‌نماید و در نظافت کردن لکه دیرین از روی فرش نقش مهمی اعمال می‌نماید.

قالیشویی چلسی کارشناس شستشوی گونه های فرش
کارگاه قالیشویی چلسی کرج عضو قانونی اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، دارنده کارگاه ای مجهز با ماشین آلات تک تک خودکار مهیا ارائه کیفیت بالا ترین سرویس ها شستشوی فرش در سراسر کرج.

تصویب پیشنهاد آنلاین
با تخفیف ویژه
تخفیف ویژه
سرویس ها قالیشویی
برای این شغل مایحتاج میباشد پاره ای جوش شیرین را روی نصیب لکه‌دار فرش مالیده و بعد سرکه سپید را روی آن اسپری نمایید. درصورتی که که لکه عمیق و الیاف فرش سفت و مقاوم باشند،‌ می‌قدرت سرکه و جوش شیرین را با یکدیگر ترکیب کرده و روی لکه پهن کنیم. این شغل در توا‌ن ساخت و ساز یک لایه نازک از جوش شیرین قابل قبول میباشد و نیازی به لایه قطور نیست.

این ادغام سبب ساخت‌و‌ساز فعل و انفعالات شیمیایی بر روی لکه گردیده و آن را حل می‌نماید. مرحله آن‌گاه طاقت کردن برای بازه زمانی تعدادی ساعت میباشد تا این ادغام فعال گردیده و به طور کامل تاثیر نماید.

در حال حاضر می‌قدرت با یک برس و به صورت دایره‌ای استارت به شستن و تمیز کردن لکه دیرین از روی فرش نمود. اعجاز چهره داده و لکه هر یک‌سری کهن حل می‌گردد.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 18:23

گلیم‌های دستباف مدام برای ایرانیان بها بهترین قالیشویی در مشهد  هنری بسیار مخصوص به‌شخصی داشته‌اند. البته برای بالا بردن ارتفاع قدمت این سبک از فرش بایستی از آنان به‌خیر و خوبی مراقبت فرمایید و دقت خاصی به طرز اصولی شستشوی گلیم دستباف داشته باشید.

پس در شرایطی که می خواهید بدانید به چه شکل می توانید دوام و ماندگاری گلیم دستباف را ارتقا دهید، تا انتهای مقاله یاور ما باشید.

طریق درست شستشوی گلیم دستباف
برای شستشوی گلیم آغاز بایستی با به کارگیری از جاروبرقی مجموع گردوغبار را از سطح فرش تمیز نمائید. در مرحله سپس بایستی به طبع گلیم را روی علف یا این که ماسه قرار دهید و از قرار دادن گلیم روی سطح صاف دوری کنید. زیرا آب می بایست از طرف دیگر گلیم بیرون خواهد شد، در غیر این شکل رنگ آن به گذر زمان مجال از در میان می‌رود.

قالیشویی چلسی کارشناس شستشوی اشکال فرش
کارگاه قالیشویی چلسی کرج عضو قانونی اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، دارنده کارگاه ای مجهز با ماشین آلات تک تک خودکار فراهم ارائه کیفیت خوب ترین سرویس ها شستشوی فرش در سراسر کرج.

تصویب توصیه آنلاین
با تخفیف ویژه
تخفیف ویژه
سرویس ها قالیشویی
در‌صورتی‌که گلیم معدود‌رنگ شد‌ه‌است از مخلوط سرکه سپید و آب سرد استعمال نمایید. نکته آتی برای شستشوی گلیم این میباشد که به طبع از آب سرد به کار گیری فرمایید و صابون خانگی ‌های طبیعی ملایم یا این که شامپو نوپا آیتم‌های قابل قبولی برای گزینش شوینده به‌شمار می روند.

در مرحله آنگاه که شوینده را روی گلیم ریختید از یک براش قابل انعطاف برای ساییدن سطح گلیم استعمال نمایید و پس از آبکشی، گلیم را در سایه پهن فرمائید تا کم آب خواهد شد.

البته شایسته ترین فعالیت برای شستشوی گلیم دستباف به کار گیری از قالیشویی‌های دارای اعتبار میباشد که در فعالیت خویش خبره می باشند و آسیبی به تاروپود گلیم وارد نمیکنند. به‌تیتر نمونه قالیشویی چلسی کرج با سال‌ها تجربیات از هر نظر گزینش قابل قبولی خواهد بود.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 15:49

ضمن جابجایی فرش به قالیشویی برای شستشو و تمیز بهترین قالیشویی در مشهد  کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش، طرق بی آلایش‌خیس و سهل‌تری هم وجود دارااست که فرصت و هزینه کمتری از ما می گیرد. ولی پیش از اجرا هر کدام از این طریق‌ها، بد وجود ندارد به نکاتی درباره این فعالیت دقت داشته باشید.

نکته نخستین اینکه با دقت به بافت پروتئینی و چرب شیر، گرما قادر است موجب لخته شدن آن و دشوارتر شدن نظافت کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش خواهد شد. بر این محور نیاز به استعمال از محلول آب سرد با ماده شوینده را نباید از حافظه موفقیت.

گزینه بعد از آن اینکه رفع لکه در کمترین فرصت و قبل از منعقد شیر و جایگزین شدن آن در لابلای الیاف فرش می تواند تاثیرات مثبت این عمل را صدچندان نماید.

به کار گیری از محلول جوش شیرین و آب سرد یکی‌از این نحوه‌هاست که با پاشیدن آن بر روی لکه شیرکاکائو جدید ایفا میگردد.

طرز بعد از آن به کارگیری از محلول آمونیاک و آب سرد، گشوده هم بر روی لکه جدید میباشد. برای نظافت کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش به‌این شیوه بایستی بعداز پوشیدن دستکش، پاره ای آمونیاک را با اب سرد ادغام کرده و با برس یا این که دست روی لکه بمالید. آن گاه با اب سرد مالش دهید و تا تمیز شدن بی نقص ادامه دهید.

کاربرد شوینده‌های آنزیم‌دار  نیز نحوه دیگری میباشد که به تمیز کردن لکه شیر کاکائو از روی فرش امداد متعددی می‌نماید. این آیتم نیز بعد از تمیز کردن شیرکاکائو با یک دستمال پاک از سطح فرش و بوسیله محلول شوینده با آب سرد قابل اجراست.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 259 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 16:13

گاهی لکه خون کم آب گردیده در فرش مقاومت بهترین قالیشویی در مشهد  بیشتری پیدا می نماید، حتی به جایی می رسد که دیگر لکه تمیز نمیشود و بعضی وقت ها عملکرد برای نظافت کردن لکه خون از فرش باعث به توسعه و گسترش خون در سطح پهناور تری از فرش می گردد که با این اوصاف تمیز کردن لکه های خون در قالیشویی گزینش مطلوب تری میباشد.

در مرحله لکه برداری از فرش در قالیشویی آغاز فرش نظارت میگردد و متاع آن ارزیابی می‌گردد و آنگاه عملیات لکه زدایی شروع میشود.

بعداز تشخیص لکه،لکه برداری با دستگاه قالیشویی و مواد شستشو منحصر به فرد اعمال می شود.

و در تکان از حاشیه لکه به سمت راس رعایت میگردد و بعد از آن شست و شوی دوباره محل لکه با آب جاری ساختن می‌شود و در پایان به دست آوردن آب مو جود در فرش بعداز لکه گیری میباشد.

در قالیشویی با به کار گیری از دستگاه آبگیر لوله ای بوی نامطبوع نتیجه ها از خون زدوده میشود.

با سپردن فرشی که آلوده و کثیف به خون شد‌ه‌است به قالیشویی روش درست محافظت فرش را رعایت کرده ایم و همچنان به ارتفاع قدمت فرش اضافه کرده ایم در مواقعی که خودمان برای نظافت کردن لکه در خانه سعی کردیم البته متاسفانه قسمتی از قالی کمرنگ یا این که بور شد قالیشویی با به کار گیری از تکنیک رنگرزی قلمکاری می تواند فرش را نجات دهد.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 15:46

یکی موردها مرتبط با منزل بهترین قالیشویی در مشهد  که همواره ذهن خانم های منزل را سرگرم کرده نظافت و شستشوی مبلمان خانه میباشد. مبل ها همواره در معرض آلودگی، فرسایش و کهنگی میباشند. گاهی با یک نظافت به اندازه و به جا می‌توانیم ارتفاع قدمت و زیبایی مبلمان را ارتقا دهیم. البته شستشوی مبلمان چرمی عمل زیاد دشواری وجود ندارد صرفا کافی میباشد پاره ای مجال و صبوری به خرج دهید.

معمولا خانم ها ترجیح می‌دهند برای شستشوی مبل ها از دستگاه بخار شوی به کار گیری کنند، ولی هر مبلی را نمی اقتدار با دستگاه بخار شوی منزه نموده مانند شستشوی فرش با بخار که هر فرشی را نمی‌شود.

مبل ها اشکال مختلفی دارا‌هستند مانند:

مبل های پارچه ای
مبل های چرمی
مبل های ساتن و …
اشکار میباشد روش شستشو و مواد مصرفی جهت شستشو برای هر سیرتکامل مبل گوناگون است.

مبل های چرمی را اصلا نباید با دستگاه بخار شوی شست به دلیل آنکه آب داغ چرم را وخیم کرده و آن را قالب قالب می کند.

بدین ترتیب هیچ قالیشویی قابلیت شستشوی مبل چرمی را ندارد، اعتنا فرمایید چنانچه پرسنل یک قالیشویی به شما گفتند که مبل چرمی را میشورند مراقب باشید و این شغل را به آنها نسپارید.

جهت شستشوی مبل چرمی از طریق های خاص خودش به کارگیری فرمایید و در پی نوشته‌علمی به طریق شستشوی مبل چرمی و گونه های لکه های رایج بر روی آن خوا هیم پرداخت.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 155 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 15:58

برای اینکه تفاوت شستشوی فرش بهترین قالیشویی در مشهد  گبه با فرش های بی آلایش را بدانید، بایستی پیش از آن به طبع فرش گبه را بدانید چه نوع فرشی میباشد؟

در قالیشویی افرا پیشنهاد گبه زیاد داریم به‌این خیال و خاطر خواستیم نوشته‌ی علمی ای منتشر کنیم که تفاوت آن را بدانید و اینکه متکی بودن بی نقص چلب کردن برای سپردن فرش های شما:

نخستین از همگی بایستی بدانید گبه و خرسک چیست و آیا دستباف می باشد و یا این که ماشینی؟

نخستین  قالی را تمجید کنیم تا از روی آن بتوانیم گبه و خرسک را نیز مضمون‌ کنیم. قالی به عبارتی فرشی که مساحت ان بیشتراز شش متر بوده و پرز دار میباشد. در شرایطی که مساحت ان کمتر از شش متر باشد به آن قالی کوچک میگویند.

در واقعیت کوچکترین قالی کوچک بعد ها یک تا یک و نیم متر مربع دارااست.

بها قالی به نقش، طرح، متاع مواد به کارر فته، پرزهای ان و نوع بافت آن مشمول ریز یا این که درشت باف بودن آن بستگی داراست.

پرزهای فرش خرسک
فرش خرسک، پشم بیشتری در آن بکار رفته و معمولا فقط یک سمت پرز گره می‌خورد و طرف دیگر آن آزاد میباشد به همین خیال و خاطر پرزهای قالی به مرزو مجال و با پا میل کردن زیاد از در میان رفته و فرش نخ نما میگردد. همینطور از انجایی که پرزهای متعددی در‌این سبک فرش به فعالیت رفته میباشد، بافندگان فرش کار کشته به پباده سازی نقش های دقیق ومینیاتوری در خرسک نیستند. اقوام بختیاری، مشهد و اراک در مسئله بافت خرسک تبحر اکثری دارا هستند.

از آنجایی که در خرسک پشم های قطور به شغل رفته میباشد در سود توان جذب بالایی دارا‌هستند درحالیکه هنگفت و غیر هنری می‌باشند و ارتفاع قدمت بالایی ندارند.
فرش گبه نیز به عبارتی قالی‌کوچک خرسک میباشد با این تفاوت که پرزهای رفیعتر و اندازه های کوچکتر داراست. فرش گبه در واقع سرمایه مهم عموم عشایر وجنوب مملکت میباشد. گبه ها بها هنری بالایی دارا‌هستند و در سراسر جهان طرفدارن اکثری دارا‌هستند.
نقش هر گبه ساخته ذهن سنتی بافنده خویش است به این دلیل‌که در بافت این سبک قالی هیچ سیرتکامل نقشی نیست به همین خیال و خاطر محال میباشد دو گبه با ویژگی ها تماما یکسان بیابیم همین فرمان سبب ساز گران بها و ارزشمند شدن این کالای پر ارزش گردیده است.پس بایستی توجه کنیم به چه قالیشویی میسپاریم. بافت گبه اغلبا بوسیله پشم خودرنگ ترکیب با مو بز شکل می‌گیرد. مجموعاَ طرح ها گبه به انواع شیر، آبگینه گبه، گل گبه، ایلاتی، رویه راه و روش، منزل در هم، خشتی و … است که از در بین آنان خشتی بسیار معمول و رایج میباشد.

از شامپو فرش برای شستشوی قالی گبه دستباف در خانه به کارگیری کنیم؟
حالا سئوالی که برایمان پیش میاید این میباشد که قالیشویی گبه خانه خویش را چه گونه بشوریم؟

از انجایی که گبه نوعی قالی‌کوچک دستباف میباشد به این ترتیب شستشوی آن ملاحظات و ضوابطی را می طلبد.

نکته اصلی به هنگام شستشوی گبه ها ثبت رنگ و رنگ ندادن گبه ها هنگام شستشو میباشد.

به دلیل آن که رنگ های طبیعی به فعالیت رفته در گبه ممکن میباشد به هنگام ریختن آب بر روی آن در هم قاطی شوند و رنگ گبه از فی مابین برود و به اصطلاح  قاطی شدن رنگ فرش شکل بگیرد. هیچ زمان گبه خویش را با پودر های رختشویی نشورید چون که‌این پودر ها منجر کم آب شدن الیاف و بافت گبه می گردند و در فیض گبه شما بعد از شستشو مانند چوب، کم آب می گردد.

براین اساس سفارش می شود از شامپوی فرش استعمال شود تا ضمن نرمی گبه شاهد تمیزی و درخشانی بیشتر آن باشیم. البته در موقعیت کلی قالیشویی گبه تفاوت زیاد چندانی با فرش های دستباف ندارد خلال اینکه بعدها خرد آن باعث شستشوی راحتتر وسریعتر ان می شود.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 13:41

پیش از استارت هر اقدامی روی فرش به وسیله صفحه بهترین قالیشویی در مشهد  خصوصیات پشت فرش از الیاف جانور در آن باخبر گردید و از مواد مطلوب لکه بری استعمال فرمائید.
ما به شما دو چاره جهت تمیز کردن لکه شیر از روی فرش ارائه میدهیم:
طرز نخستین برای تمیز کردن لکه شیر از فرش

محلولی از ادغام دو فنجان آب گرم با یک قاشق آمونیاک تنظیم نمائید و دستمالی را به‌این محلول آغشته نمائید و روی لکه مالش دهید این شغل را آنقدر تکرار فرمائید تا هیچ اثری از لکه باقی نماند.
طرز دوم برای نظافت کردن لکه شیر از فرش

آغاز به امداد دستمال پاک و کم آب رطوبت فرش را بگیرید آن‌گاه دستمال دیگر را با آب سرد نم دار فرمائید و روی لکه مالش دهید تا لکه محو شود.
اینکه یه خرده از نشاسته ذرت را روی لکه به بازه زمانی فرصت ۳۰ دقیقه بریزید در انتها فرش را با جاروبرقی پاک نمائید.

با لکه شیر کاکائو روی فرش چه کنیم؟
 

جهت نظافت کردن لکه شیرکاکائو از روی فرش نیازی به شستن فرش وجود ندارد و با نحوه هایی که اشاره گردد به راحتی لکه ها را از در میان ببرید.

۱. به کارگیری از ماده های شوینده آنزیم دار و آب سرد:
ابتدا بوسیله یک دستمال آب و رطوبت لکه را بگیرید (دستمال را روی لکه بگذارید و آن گاه بردارید، مالش ندهید) آنگاه آب سرد را روی لک اسپری نمایید و مجدداً با دستمال رطوبت آن را بگیرید.
در مرحله آینده یه خرده مواد شستشو آنزیم دار را با دو فنجان آب سرد حل فرمائید و به وسیله یک برس قابل انعطاف آهسته روی فرش بکشید.

۲. استعمال از جوش شیرین:
پاره ای جوش شیرین را با آب ترکیب کنید و خمیر نتایج را روی لکه بگذارید در انتها با آب سرد محل را شستشو دهید.
در شرایطی‌که لکه شیر کاکائو هنوز جدید میباشد این نحوه بسیار موثر میباشد.
۳. به کار گیری از آمونیاک جهت برطرف کردن لکه کم آب گردیده شیرکاکائو از روی فرش:
در‌صورتی‌که لکه شیرکاکائو روی فرشتان کم آب گردیده باشد و با ماده های شوینده آنزیم دار از میان نرفته باشد آمونیاک شایسته ترین آیتم میباشد.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 14:04

شامپوی تگزافون آلمان یک خمیر سپید نصفه روشن و غلیظ میباشد بهترین قالیشویی در مشهد  که ترکیبات آن با تن آدم هیچ‌سیرتکامل برخورد خطرناکی آرم نمی‌دهد.
در سوله قالیشویی افرا از شامپوی تگزافون آلمان جهت شستشوی مبل سود می برند.
در صورتی‌که مبلمان خانه شما خیلی آلوده باشد و یا این که آلوده و کثیف به لکه هایی خاص مانند ماژیک و یا این که خون باشد مبل شویی با خدمت کاران قالیشویی افرا که مجهز به شامپوی تگزافون آلمان می‌باشند توصیه میشود.
این شامپوها فقط بوسیله قالیشویی های مکانیزه به کار گیری میشوند که از مواد ثبت کننده و نانو برخوردارند و موجب ضمانت تندرست مبل می گردند.
این محلول گونه های پلشت و کثیفی را از لابلای مبلمان بیرون می نماید و با از در میان بردن لکه ها مبل شما‌را مانند روز نخستین با طراوت جلوه میدهد.

مزایای شامپوی تگزافون آلمان
 

شامپوهای تگزافون آلمان گزینش بسیار مطلوب تری نسبت به پودر های شوینده می‌باشند و در هنگام شستشو هیچ زمان رنگ مبل را حاد و کمرنگ نمی‌کنند.
فرمولاسیون استاندارد این شامپو ضمانت کننده عدم زخم به الیاف پارچه مبلمان میباشد.
در واقع اقتدار شویندگی از مهم ترین مزایای شامپوی تگزافون محسوب میشود.
حل شدن تگزافون در آب در حدود یک ساعت مجال می‌برد و درصد مخلوط این ماده با آب نسبت یک به ده میباشد.
پس در هر لیتر آبی رنگ که مصرف می گردد بایستی یک کیلو گرم تگزافون را حل کرد.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 10 فروردين 1401 ساعت: 17:21